torsdag 6 januari 2011
lördag 13 november 2010
Vår före detta sommarstuga
måndag 19 juli 2010
Juli
söndag 10 januari 2010
Från Thailand
Har varit på semester i Thailand i nov.dec. 14 dagar.Varmt och härligt med varma bad och massage. Trevlig atmosfär och trevliga mäniskor på hotellet. Mellan 32-35 grader varje dag och enstaka dagar med intensiva regnskurar på ganska kort tid. Många energiska försäljare som håller på hela dagarna. Matställena vinkade åt en och tyckte man skulle äta på deras restaurang trots att man precis kom ut från någon annans. Billiga kläder men mesta av det i mycket små storlekar. Solningen var ju prioritet 1, för bruna ville vi ju bli, så då fick man ligga i.
söndag 16 augusti 2009
Kryssning
Hej har varit på kryssning med Vision of the sea. Det var ett stort fartyg som var jätteflott. Mycke mat och underhållning. Besökte Tallinn och St.Petersburg. Bussresa till och från Stockholm fungerade också bra. I Tallinn kunde vi promenera runt på egen hand men i St.Petersburg vart det utflyckt med buss, besök på Herimitaget och lunch i en restaurang. Det första de slog upp var champagne och vodka. Var för sig förstås. Ett par bilder är kanske på plats.
lördag 18 juli 2009
En utflykt till Orust




Idag tog vi en utflykt till Orust. Till en del platser som inte jag varit på tidigare men som det visade sig Solveig hade besökt tidigare med kaffegänget och även flickorna. Vi besökte Edshultshall, Ellös,Mollösund och några fler på resan. Det regnade en del och det var lite grått, men Solveig tog en del fina bilder som vi publicerar en del av. Vi skall åka till Ragnerudssjön imorgon. Hon kanske tar några där också.
lördag 4 juli 2009
DSC02189.JPG
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
