fredag 26 oktober 2007

Oktoberinlägg

Hej. Peter,Pernilla och Paula.
Denna veckan har jag arbetat som vanligt. Mamma har varit med moster till IKEA. Hon tycker det är så roligt att köra bil. När jag kom hem från jobbet åkte vi och handlade på Torp. Vi måste göra stora inköp för vi skulle ha fyra barnbarn hemma till veckan. Av inköpen att döma så är det några riktiga storätare som kommer. Inget var till halva priset idag utan bara ordinarie inköp. Mamma och jag har talat med Ellen under den gångna veckan och hört hur nära som elden har varit. Hon tyckte vi skulle ta och komma över så jag fick vila upp mig lite. Jag kunde ju spendera lite av alla pengarna som jag tjänat på en resa dit. Ha det bra alla mina beundrare. Från oss båda till er alla en riktigt trevlig jul.

1 kommentar:

Pernilla sa...

Hej, trevligt att se att det står något nytt här på bloggen.