torsdag 14 maj 2009

Allmänt vanliga händelser

Inte mycke nytt händer. Skulle utnyttjat min pensionstid mer men det har hela tiden kommit andra saker ivägen hela tiden. Fixat med tänderna, folk som fyller år, mer att göra på jobbet än det var tänkt. Snart ska vi få besök från Amerika vilket ska bli kul. Funderar på vad vi skall hitta på i samband med det. Det är visserligen inte så många dagarna, men ändå. Har haft erbjudande om andra jobb, men jag har ju jobb så det räcker. Igår satte jag upp en fönsterlucka som jag reparerat och så klippte jag gräset för första gången i år. Har även varit ute och köpt en dynbox som min hustr ville ha på utsidan. Köpte även dynor för Barbro som hon skall hämta på fredag. Nästa inlägg ska jag försöka att lägga in några bilder till så det blir lite mer intressant. Får se vad det blir av den saken.

Inga kommentarer: